Monday, July 9, 2007

MC..

Ari jumaat lepas aku amik MC.x larat sgt aku rasa hampir seminggu aku demam..x baik2 pn lagi...aku g la cek dgn mmber aku budak kedah...kebetulan dia baru balik hari khamis..so aku mintak la dia teman...tapi yang peliknya aku segar je bile time nak g jmpe doktor ari 2....balik je terus pening...klaka la plak aku rasa...! tengahari tu aku g cari moto baru kat Taman Sri Muda(Seksyen 25) g dengan mmber aku..panas terik giler..dah la kepala aku pening..tapi memikirkan..aku perlu pergi...(i have to..).hihi...aku sambar ex5 dream je kaler hitam...x kisah le janji senang aku nak gerak ke mana2..x susahkan org lagi..Ari sabtu mmber dari perak dah balik..so masih berbaki 3 org lagi budak2 umah aku blom balik...smalam la diorg sume balik...mmber aku bdk kajang tu siap bawak lauk lagi..so jimat la..tengahari x payah makan kat kedai..aku pn makin kering dh ni...malam 2 makan kat kfc lak mmber yang dapat DEKAN...belanja.g je lah..puas gak posing maut..huhu..nanT la aku upload kat sini...balik 2 ade mesyuarat umah...aku terus tumbang kat atas tilam aku..pening giler rasa..aku duk baring je la..x larat..dengar je la ape diorg cakap....pas makan ubat aku terus tido....letih campur pening...

No comments: