Wednesday, July 4, 2007

Hari ini & Semalam

Ermmm..pening giler kepala aku ni...x baik2 pn lagi..aku yg still gagahkan diri....hihi...ape2 je lah...tnsion aku skrg.. byk sgt masalah....arghh biar lah aku tanggung sndri...! janji aku hepi,org lain pun hepi...kadang2 termenung gak memikirkan ari2 yang mendatang...
Aku..dia..atau sape saja x tau ke mana arah tuju hidup aku....aku hanya mengikut kata hati..dan meneruskan hidup di atas muka bumi ALLAH ni....! Selagi di beri peluang....aku akan guna sehabis baik..ya ke..???? hihi. aku je yang tau...mnggu depan start la aku sebagai SISWA di uitm...outcampus je..! mcm mn ntah aku ni...! bleh kot....insyaallah....##. Macam tulis diari pn ade kat sini...hehe...start ari ni mmber2 umah dah balik..so x la aku kesunyian mcm dlu...ade la teman nak bercakap...main carrom..gosip..main game..meronda..! aku je yang x brape sedap badan...makan pun x berselera skrg...! x pe kurus skit..huahuahua...! Ade ke patut aku mimpi antu semalam..terkejut gile...mcm JU ON benda 2...turun dari tingkat atas...mengucap gak aku smlm...hehe tau takut.. yalah duk sorang je kn...anyway...mintak2 empat hari ni berjalan lancar..sebab ari isnin ade kelas...!

No comments: