Tuesday, July 10, 2007

Kelas Bermula..

hua..hua..hua..smlm dah start class...mat140(mathematic for business)..semalam juz sesi suai kenal dengan taklimat skit tentang subjek ni...hehe..baru la aku kenal2 budak kelas aku...hua2...dalam 25 org gak la dalam kelas 2..rasanya aku yang paling muda...hehe..!
Satu kelas 2 ade yg dah kawin...rasa muda plak aku...hihi..! lecturer pun cun gak..cik maswati...semangat la aku nak blajar mcm ni...ade yang sampai lambat....mana taknya..keje kat KL..nak dtg shah alam..dekat..tapi disebabkan jamm kat Federal Highway...lambat gak la diorg sampai..demi mencari ilmu kan..cik maswati buat penerangan mengenai subjek ni..catit je la aku ape lagi..
Buruk tulisan aku..almaklumlah dah lama tinggal sekolah..bile dah ngaji balik ni rasa kekok skit...class aku abis kul 8.30pm...sebab kelas 2 bertindih dengan kelas mandarin...sukenya dapat balik awal semua orang..Aku park kat library..punya la jauh nak g kelas..pegi ok la turun bukit...time balik smlm mengah gak aku memanjat bukit..balik 2 aku cari roti lak....lapar lak rasa perut ni minum plak dengan air oren..perghhh masuk gak siott....! main karrom jap dengan kengkawan....nak tengok tv tak de citer...borak2 sampai kul 11 lebih baru aku masuk tido..ade aje nak buat lawak bile dah reramai 2..

No comments: