Thursday, July 12, 2007

KeDEMAMan..

Penat...letih giler badan aku dua 3 hari ni...badan aku still lemah lagi...ermmm penat sangat..tapi nak gak aku buat coretan kat sini...aku punya blog kan...! ari 2 aku x sempat nak letak gambar mkn kfc..hihi mmber sekeratong(hometown) aku blanja..g je lah...padahal aku nak bgn pun x larat...
hehe sempat lagi aku posing hehe..sakit pun sakit gak..posing maintain beb...aku bedal seketul je ayam..x de selera.rugi lak rasa...aku g dengan sume housemate aku..sume student Applied Science kat Uitm..aku je budak business..sesat...!
Kul brape ntah baru aku balik umah..g giant dlu teman mmber aku si pojie...balik 2 terus terbongkang tido...x larat sgt aku rasa...!

1 comment:

Anonymous said...

suka mam kfc yek??? sm la kita.. =p takcr ya..kalau dmm lagi,jgn lupa mkn ubt!!!