Tuesday, July 17, 2007

Cuti

Hehe aku start cuti ari jumaat sampai ari isnin...hehe..aku abiskan kelas management aku kat uitm...pas2 pagi soknya aku bertolak balik kampung...lama dah tak balik kampung...aku balik berubat..cara kampung pulak...mana tau ok..insyallah.! aku naik komuter ke seremban..member aku si fadzil dengan kamarul pun ikut..diorg nak ke kajang..so satu hala...! sampai seremban...aku jalan kaki skit g terminal one,ermmm bas x de lak.so aku terpaksa la naik bas ke bahau...sejam gak tnggu aku naik bas ke kuantan..dalam 3++ baru aku sampai umah..malam 2 kena berubat...! soknya aku melepak je la kat keratong...mkn tido...pagi isnin 2 baru la aku tolong cik gayah membakar sate...hehe best gak..tapi aku x sentuh pun, x de selera langsung..Menangis gak la kena asap arang tu..aku bakar je...banyak gak dalam 300 lebih cucuk gak la...aku duk borak dengan anak cik gayah ni la...mmber baik aku..baru abis ngaji kat poli..aku panggil kakteh je..kitorang la yang membakar sate yg beratus2 cucuk tu.....! bepeluh......
Sedap je nampak sate ni kan...hermmm....!!! cantik gak aku snap gambar sate ni, hihi puji diri sendiri lak...cik gayah asyik gelak je tgk aku snap gambar sate ni..
Dlm kul 12 dah selesai tu aku balik umah jap..tido,coz kul 2 nak naik bas dah nak ke shah alam...aku g segamat dulu pastu baru ke seremban....dekat kul 9 baru sampai...geram aku kat drebar bas tu..jap berenti,jap berenti.. hangin gak....kul 11 baru aku sampai shah alam setelah puas naik komuter...makan sate jap dengan kengkawan...pastu aku balut kaki aku dengan daun Tembaga Suasa..pastu aku terus g tido...x larat nyer rasa..x pernah aku balik lama giler mcm ni..kalau naik moto..jap je aku sampai....zzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

shahril aley said...

bestnye satey yg ko bakar tu. nanti boleh la aku order kat ko plak ye ;)

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.