Monday, July 2, 2007

Hermmm

Sepanjang dua hari cuti ni..aku duk umah je..lepak2 coz penat dgn keje isnin sampai jumaat..aku basuh baju..kemas umah...macam bibik lak aku rasa..duk sorg2..sorg balik kg..sorg lagi ade keje kat uitm..yang lain2 sume kat kg lagi..cuti sem....mnggu ni balik la kot....! hermm riuh balik la umah ni...semalam makcik sebelah tanya nape senyap je umah...aku cakap la x de org..."ooo patut pn"...die cakap la..aku ya2 kan je...perli ke ape ni hehehe...arghhh ape2 jelah..smlm ade taklimat pengecualian kredit dengan pendaftaran kursus kat uitm..nk x nk aku g jugak..kang x pasal2 kena reject...aku gerak dari umah kul 8.30 sampai sana dalam kul 8.45..kepala aku pening...pas2 nak cari dewan ILQAM lak...aku menonon je la jalan kat fakulti bisnes..aku park moto kat library.. ade mamat ni nak tnya dewan ilqam kat mn..dia pun tumpang kan aku..aku pn x tau kat mn sebenarnya..tapi bt mcm2 tau je la...hehe...ngantuk giler dalam dewan 2...! aku bersms dgn kwn aku..bg menghilangkan boring dan mengantuk tahap cipan...kul 10.30 g makmal komputer ade taklimat daftar course...ermm kul 12 dah siap aku pn balik....! Pening....aku terus tertido...

No comments: